mapa strony - reklama - kontakt

Logowanie

zarejestruj się | zapomniałeś hasła?

Newsletter

Zarządzenie kryzysem

Przetrwaj kryzys i się nie daj!

Marek Skała | 28-09-2009

 „Najgorsze w kryzysie to nie zobaczyć go w porę, buntować się przeciw oczywistym stratom i nie dostrzegać pojawiających się w kryzysie szans.”   Kryzys to nie jest czas tragedii, ani czas walki o standard życia z czasów prosperity. Kryzys to czas trudny, ale też czas rozsądnych zmian w stylu życia i pracy, by przeżyć bessę. Czasem wręcz fizycznie trudny, gdy spadają zarobki,...

Żenujący PR Kaczyńskich i PiS. Skrzypczak i Putin z Obamą

Marek Skała | 28-08-2009

Remanent sierpniowy - Niestety! Czas zrobić! Po pierwsze! Pan prezydent strasznie dziś niezadowolony, że Polska ma się najlepiej w Europie. Wyszło, że mamy PKB 1,1 (według GUS) i 1,4! (według UE), podczas gdy inni są poniżej zera. Prezydent, zamiast gratulować Polakom, poszedł liczyć własne dane. Przecież jak będzie dobrze to jego brat przepadnie! Przecież już wiosną PAN PREZYDENT...

PR Buzka i PR Kamińskiego; oraz kto w końcu kłamał - Kownacki, czy Sikorski?

Marek Skała | 27-07-2009

Tak jak pisałem – najlepiej w Public Relations mieć rację kładąc Twarde Kwity. Sam spin, czyli interpretacja obok faktów, lub jeszcze gorzej - wbrew nim, bywa zabójcza. Dowody poniżej.   Po pierwsze – dylemat Kownackiemu (ten o kłamstwach Sikorskiego) rozstrzygnął sam prezydent. Przyznał, że Sikorski ma rację, że rzeczywiście brakuje około 100 jego podpisów. I, że to jest gra...

Małpy Kaczyńskiego, cyrk niestety Tuska

Marek Skała | 07-07-2009

  Oczywiście prawdą jest, że te wszystkie małpy (Siwki, Urbańskie, Farfały wraz z cały bajzlem odwołań wzajemnych) należą do Jarosława Kaczyńskiego. To on je tam w jedną noc poinstalował. Jednak druga strona medalu, to fakt, że właścicielem cyrku jest Donald Tusk. I za bajzel w cyrku odpowiada już od 1,5 roku. Przy poprzedniej awanturze wokół ustawy medialnej proponowałem premierowi, by...

Palikot, Kaczyńscy - wiosenne dylematy startegii PR

Marek Skała | 07-04-2009

Strategie w PR – wiosenne dylematy Janusza Palikota. Od kary dla Palikota minęło ponad 2 miesiące – czas wracać do zawieszonej na chwilę strategii PR, czyli „jak być we wszystkich mediach na raz”. Jednak jak widać po ostatniej próbie – 10 000 zł za informacje o szczegółach z życiorysu przodka braci Kaczyńskich, łatwo nie będzie. Także poprzednia próba pobrylowania w mediach, oparta na...



Partnerzy strategiczni: