Relacje medialne

Najlepsi rzecznicy według Home&Market
05-11-2012
Komunikatywni, szybko reagują i potrafią dyskutować, nie koloryzując rzeczywistości - tak Home&Market przedstawia swój ranking najlepszych rzeczników. W rankingu wyróżniono m.in. Renatę Borkowską-Kubiak (Pelion) – za inicjatywy z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, dobrą politykę informacyjną spółki. Rzecznik Komisji Nadzoru Finansowego , Łukasz Dajnowicz , został...
czytaj całość komentarze (0) Relacje medialne (publicystyka)

Dziennikarze wybrali antyrzeczników
Krystian Dudek | 04-06-2012
Jak co roku, miesięcznik Press opublikował ranking antyrzeczników. Zestawienie przygotowane zostało na podstawie opinii 48 dziennikarzy z ogólnopolskich redakcji prasowych, telewizyjnych i radiowych. Niemal tradycją stało się, że najniższe oceny otrzymują rzecznicy instytucji publicznych. W tym roku większość nominowanych to rzecznicy ministerstw, którzy jak podaje portal proto.pl „wolą być...
czytaj całość komentarze (1) Relacje medialne (publicystyka)

Antyrzecznicy wybrani
Krystian Dudek | 04-11-2010
58 dziennikarzy z redakcji prasowych, telewizyjnych i radiowych wskazało najsłabszych rzeczników prasowych w kraju. Według rankingu miesięcznika Press w gronie najbardziej niekompetentnych rzeczników znaleźli się, podobnie jak rok temu, głównie rzecznicy ministerstw z rzecznikiem rządu Pawłem Grasiem na czele. Aż dziesięciu rządowych oficerów prasowych zapracowało na negatywną ocenę dziennikarzy,...
czytaj całość komentarze (2) Relacje medialne (publicystyka)

Rzecznictwo prasowe - czy warto?
Piotr Walszczak | 11-08-2010
Rzecznik prasowy - osoba odpowiedzialna za kreowanie wizerunku firmy w mediach i za to, jak interpretowane są je j działania. Wreszcie osoba, która swoim własnym wizerunki em , wiedzą i fachowością stara się być pewnego rodzaju "chodzącą reklamą" przedsiębiorstwa. Dobry rzecznik prasowy musi spełniać wyjątkowo wymagające kryteria, a do tego być na bieżąco ze wszytkimi sprawami, które...
czytaj całość komentarze (0) Relacje medialne (publicystyka)

Różowy Pentagram - czyli na co gotowi są polscy celebryci
Olaf Otwinowski | 11-09-2009
Trupy na ścieżce do celu Cel uświęca środki, przysłowie to idealnie pasuje do zachowań polskich gwiazd show-biznesu. Celem jest popularność, a co za tym idzie większe zarobki, środkami zaś są sprzedawanie swojej prywatności oraz wystawianie swojego życia intymnego, rodzinnego na pożarcie dziennikarzom i paparazzim. Cóż się dziwić biednym celebrytom, przecież każdy w dzisiejszych...
czytaj całość komentarze (4) Relacje medialne (publicystyka)