mapa strony - reklama - kontakt

Logowanie

zarejestruj się | zapomniałeś hasła?

Newsletter

Relacje medialne

Najlepsi rzecznicy według Home&Market

05-11-2012

Komunikatywni, szybko reagują i potrafią dyskutować, nie koloryzując rzeczywistości - tak Home&Market przedstawia swój ranking najlepszych rzeczników. W rankingu wyróżniono m.in. Renatę Borkowską-Kubiak (Pelion) – za inicjatywy z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, dobrą politykę informacyjną spółki. Rzecznik  Komisji Nadzoru Finansowego , Łukasz Dajnowicz , został...

Dziennikarze wybrali antyrzeczników

Krystian Dudek | 04-06-2012

  Jak co roku, miesięcznik Press opublikował ranking antyrzeczników. Zestawienie przygotowane zostało na podstawie opinii 48 dziennikarzy z ogólnopolskich redakcji prasowych, telewizyjnych i radiowych. Niemal tradycją stało się, że najniższe oceny otrzymują rzecznicy instytucji publicznych. W tym roku większość nominowanych to rzecznicy ministerstw, którzy jak podaje portal proto.pl „wolą być...

Antyrzecznicy wybrani

Krystian Dudek | 04-11-2010

58 dziennikarzy z redakcji prasowych, telewizyjnych i radiowych wskazało najsłabszych rzeczników prasowych w kraju. Według rankingu miesięcznika Press w gronie najbardziej niekompetentnych rzeczników znaleźli się, podobnie jak rok temu, głównie rzecznicy ministerstw z rzecznikiem rządu Pawłem Grasiem na czele. Aż dziesięciu rządowych oficerów prasowych zapracowało na negatywną ocenę dziennikarzy,...

Rzecznictwo prasowe - czy warto?

Piotr Walszczak | 11-08-2010

Rzecznik prasowy - osoba odpowiedzialna za kreowanie wizerunku firmy w mediach i za to, jak interpretowane są je j działania. Wreszcie osoba, która swoim własnym wizerunki em , wiedzą i fachowością stara się być pewnego rodzaju "chodzącą reklamą" przedsiębiorstwa. Dobry rzecznik prasowy musi spełniać wyjątkowo wymagające kryteria, a do tego być na bieżąco ze wszytkimi sprawami, które...

Różowy Pentagram - czyli na co gotowi są polscy celebryci

Olaf Otwinowski | 11-09-2009

  Trupy na ścieżce do celu Cel uświęca środki, przysłowie to idealnie pasuje do zachowań polskich gwiazd show-biznesu. Celem jest popularność, a co za tym idzie większe zarobki, środkami zaś są sprzedawanie swojej prywatności oraz wystawianie swojego życia intymnego, rodzinnego na pożarcie dziennikarzom i paparazzim. Cóż się dziwić biednym celebrytom, przecież każdy w dzisiejszych...



Partnerzy strategiczni: