mapa strony - reklama - kontakt

Logowanie

zarejestruj się | zapomniałeś hasła?

Newsletter

Rada programowa

  • Sebastian Chachołek

    Stypendysta AE w Katowicach i AE w Krakowie. Od 1996r. doradca i konsultant z zakresu marketingu politycznego, twórca kilkudziesięciu kampanii samorządowych i parlamentarnych, m.in. dla PO, SLD, SDPL, LiD, PiS i Mniejszości Niemieckiej. W latach 1998 – 1999 rzecznik prasowy w Ministerstwie Zdrowia i Opieki Społecznej, 1999 – 2007 rzecznik prasowy dla JOPEX, PTKiGK w Zabrzu, Fasing – MOJ SA, obecnie dla BZUG, SBG, PTK Holding SA. W latach 2000 – 2007 autor programu i kierownik merytoryczny studiów podyplomowych Public Relations w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej GWSH i Olsztyńskiej Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania. Od 1999 dyrektor kreatywny, a następnie dyrektor generalny Agencji Public Relations PRC Communications, a od 2002 prezes zarządu GRUPA PRC Sp. z o.o. W 2001 ekspert funduszu PHARE, potem programu Leonardo da Vinci, od 2004 przewodniczący rady fundacji Polski Konwój Kultury, w 2007 ekspert Narodowego Centrum Kultury, od 2007 felietonista w miesięczniku ekonomicznym „Home&Market”, od 2008r. Prezes Zarządu Stowarzyszenia Futbolu Amerykańskiego „Silesia Miners”. Członek TNOiK, honorowy członek European Centre for Integration and Development ECID. Autor ok. 100 publikacji w temacie PR, wykłady gościnne na 40 uczelniach.

  • Marek Skała

    Właściciel i dyrektor firmy szkoleniowej MEGALIT – Instytut Szkoleń. Od 18 lat prowadzi szkolenia w zakresie: negocjacji, komunikacji, PR, przywództwa, technik kontaktu z rynkiem. Mówca motywacyjny i merytoryczny, założyciel Stowarzyszenia Mówców Profesjonalnych w Polsce.
    Doktorat z zakresu HR. W 1993 roku uruchamiał i przez 6 lat współprowadził pierwsze polskie studia Public Relations na Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Prowadzi gościnnie zajęcia z PR na kilku uczelniach w kraju (UW, UJ, UŚ, AE w Katowicach, AE w Krakowie, WSNS w Warszawie).
    Dziennikarz, publicysta (w 2006 roku otrzymał Nagrodę Ostrego Pióra BBC), autor kilkuset tekstów z zakresu biznesu, stale związany z miesięcznikiem „Nasz Rynek Kapitałowy”. Po roku 1990 publikował w niemal wszystkich pismach związanych z marketingiem, reklamą, public relations: Businessman Magazine, Parkiet, Brief, Impast, Press, Marketing Serwis, Manager, Gazeta Prawna, Home&Market, Marketing w Praktyce, Personel i Zarządzanie, Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Newsweek. Autor bestsellera: „Psychologia Zmiany – rzecz dla wściekniętych”.
    Master Scuba Diver, przewodnik górski, członek Towarzystwa Hipnozy Terapeutycznej i Badań nad Hipnozą.

  • Wojciech Krzysztof Szalkiewicz

    Pracownik naukowy Olsztyńskiej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania. Zajmuje się teoretycznymi i praktycznymi aspektami marketingu politycznego. Od 1989 roku współpracuje ze sztabami wyborczymi partii politycznych. Swoje doświadczenia zawarł w licznych publikacjach ukazujących się w prasie, na portalach internetowych oraz w książkach: Kandydat. Jak wygrać wybory (Wyd. II, Wyd. Branta, Bydgoszcz 2006), Sztuka wojny politycznej (Wyd. OWSIiZ, Olsztyn 2006), Marketing polityczny. Barwy walki (Wyd. OWSIiZ, 2005), Słownik polityczny IV RP (Wyd. Atut, Wrocław 2007) oraz jedynej na polskim rynku kasety magnetofonowej Wałęsa górom (Wyd. Pomaton EMI, Warszawa 1991) zawierającej materiały dźwiękowe z kampanii prezydenckiej 1990 r.

  • Tomasz Król

    Absolwent Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach, kierunek: Marketing. W trakcie studiów działał w Europejskim Centrum Integracji i Rozwoju. Współzałożyciel i przewodniczący Naukowego Koła Marketingu. Współredaktor biuletynu uczelnianego. Ukończył studia podyplomowe z zakresu psychologii komunikacji medialnej (Uniwersytet Warszawski).
    Od roku 1999 specjalista ds. Marketingu Bezpośredniego w Departamencie Marketingu Banku Śląskiego. Od 2000 r. pracownik Grupy Żywiec (Heineken): najpierw stażysta – praca przy projektach marketingowych w Polsce oraz na Wyspach Bahama, następnie specjalista w Dziale Badań Rynkowych, od 2003 r. Brand Manager, a obecnie Marketing Manager dla marek Tatra, Specjal, Leżajsk, Brackie – odpowiedzialność za wszystkie działania marketingowe tych marek.
    Konsultant w firmie PRC Communications ds. Badań Wizerunku i Strategii Komunikacji Marketingowej.
    W latach 2003 – 2004 wykładowca studiów podyplomowych Public Relations Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej w Katowicach.
    Zamiłowanie do podróży i fotografii.

  • Tomasz Nikiel

    Absolwent Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie, kierunek historia oraz fakultatywnego studium z informatyki na tej samej uczelni. Ukończył podyplomowe studia z zakresu Public Relations w Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Współtwórca programu i wykładowca Promocji i Public Realations w Wyższej Szkole Ekonomiczno-Humanistycznej w Bielsku Białej. Wykładowca Public Relations na studiach podyplomowych w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej i Olsztyńskiej Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania oraz prowadzący zajęcia z Psychologii Reklamy w Wyższej Szkole Bankowości i Finansów w Bielsku Białej. Pracował w Agencjach PR w Katowicach i Krakowie. Obecnie zatrudniony na stanowisku dyr. ds. Promocji i PR w Ośrodku Konferencyjno Wypoczynkowym „Kocierz”.

  • Izabella Laskowska

    Specjalista i doradca do spraw komunikacji społecznej i Public Relations. Od 1999 roku zajmuje się kształtowaniem wizerunku osób i instytucji oraz doradztwem z zakresu komunikacji w sytuacjach kryzysowych, kilkakrotnie zajmowała stanowisko zarówno doradcy jak i dyrektora kierującego biurem ds. komunikacji społecznej. Od 2000 roku trener szkoleń medialnych z zakresu budowania wizerunku osoby i instytucji, wystąpień publicznych, komunikacji społecznej, media relations, zarządzania informacją w sytuacjach kryzysowych. Autor rozdziału dotyczącego komunikacji społecznej i public relations publikacji „Poradnik szefa urzędu” wydanej pod redakcją dr Leszka Mellibrudy.
    Członek grupy specjalistów public relations realizującej wybrane projekty z zakresu komunikacji społecznej osób, instytucji oraz firm ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji w sytuacjach kryzysowych (Akademii Ekspertów Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations). Wykładowca w Wyższej Szkole Zarządzania i Prawa w Warszawie - studia podyplomowe Marketing polityczny i medialny, studia dzienne i zaoczne na kierunku Zarządzanie.

    Doświadczenie zawodowe:

    Doradca z zakresu komunikacji, public relations, zarządzania informacją w sytuacjach kryzysowych, media relations oraz budowania wizerunku osoby i instytucji (projekty dla samorządów, instytucji, firm i osób prywatnych) - od 08.2007

    Ministerstwo Finansów – Radca Ministra – doradca ds. komunikacji społecznej – od 07.2006 – do 08.2007

    Ministerstwo Finansów– Rzecznik Prasowy Wicepremiera, Ministra Finansów – od 02.2006 do 07.2006

    Ministerstwo Finansów – Radca Ministra, p.o. Dyrektora Biura Komunikacji Społecznej, p.o. Rzecznika Prasowego– od 09.2003 do 05.2006

  • Mariusz Wróbel

    Trener, coach, menedżer kultury oraz doradca w zakresie PR i komunikacji marketingowej. Autor programu PRokultura, członek Akademii Ekspertów PR. Realizuje polskie i zagraniczne projekty związane z marketingiem terytorialnym i aktywizacją społeczności lokalnych z wykorzystaniem kultury (przemysłów kultury) jako podstawowej determinanty rozwoju gospodarczego miast i regionów. Pracował i współpracował m.in. w Narodowym Centrum Kultury, Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Ministerstwem Gospodarki, samorządami województw mazowieckiego, łódzkiego, kujawsko-pomorskiego, wielkopolskiego i dolnośląskiego, licznymi instytucjami kultury, organizacjami pozarządowymi, agencjami PR. Obecnie dyrektor Bytomskiego Centrum Kultury (woj. śląskie) oraz partner zarządzający Instytutu Marketingu Terytorialnego w Warszawie. Miłośnik postindustrialu, gór, gitary i fotografii.

  • Dariusz Tworzydło

    Doktor, specjalista z zakresu ekonomii i public relations. Zatrudniony w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie na stanowisku Pełnomocnika Rektora ds. Public  Relations oraz Kierownika Zakładu Public Relations. Manager projektu Media Equal. Członek Rady Etyki Public Relations z nominacji Fundacji InternetPR. Członek Rady Nadzorczej Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Redaktor Naczelny Newsline.pl. Autor ponad 150 artykułów naukowych i publicystycznych, skryptu, prac badawczych oraz współautorem książek:  „Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju” (PWN 2006) „Public relations. Studium przypadków” oraz „Akademia samorządowego wizerunku” (INFOR 2005).


Partnerzy strategiczni: