mapa strony - reklama - kontakt

Logowanie

zarejestruj się | zapomniałeś hasła?

Newsletter

PR w sektorze publicznym

Internetowy PR regionów

Anna Adamska | 15-09-2009

  Ciągle dużo mówi się w naszym kraju o tzw. marketingu miejsc – promocji poszczególnych miejscowości, gmin, regionów, województw, a także promocji Polski jako takiej. Dużo się mówi i równie dużo się robi, co staje się początkiem kolejnych gorących dyskusji na ten temat. Rozmawiają zarówno urzędnicy, mieszkańcy i mniej lub bardziej wykwalifikowani specjaliści, bo jak często można...

Stolice regionów pod lupą

21-04-2009

Znane są pierwsze analizy wizerunku miast wo je wódzkich w mediach. Rozpoczyna je szczegółowy raport dotyczący Rzeszowa, po nim przyjdzie czas na kolejne miejscowości. Raport „Stolice Regionów” jest pierwszą próbą zestawienia i podsumowania działań marketingowych, prowadzonych przez największe miasta poszczególnych regionów. Pod lupą znalazło się 18 miast wojewódzkich. Każde z nich...

Regionów spis powszechny

Aleksandra Kajda | 02-04-2009

  Regiopedia – interaktywna encyklopedia regionów, tworzona przez wszystkich internautów, według twórców ma odkrywać urok miejsc znanych dotąd jedynie lokalnie. Spełnia swoją funkcję? Są państwa, w których umiłowanie i pielęgnowanie narodowej tradycji, kultury czy języka wpajane jest obywatelom już od dziecka. Źle, gdy przeradza się w formy tak skrajne jak nacjonalizm, warto jednak,...

Śląskie ze spektakularną kampanią

Daria Erazmus | 25-03-2009

W województwie śląskim ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania promocyjna. Czym  śląskie chce zaskoczyć inne województwa? Pozytywną energią i różnorodnością regionu. Akcja reklamowa rozpoczęła się 23 marca i będzie trwała ponad miesiąc. W całej Polsce zawisną billboardy z plakatami przedstawiającymi atrakcje turystyczne regionu, np. zjazd na rollercoasterze w chorzowskim wesołym...

Śląskie. Pozytywna energia – bez baterii?

Michał Raszka | 06-03-2009

Śląskie to brud, smród i zacofanie czy najlepsze do życia miejsce w Polsce? - Czyli kilka słów o promocji województwa śląskiego. Czołowi śląscy PR-owcy, rzecznicy prasowi i znakomici goście na czele z Arturem Rojkiem rozmawiali w czwartek 5 marca w Chorzowie podczas PR Regionów co zrobić, by poprawić wizerunek śląskiego. Województwo śląskie to jeden z najprężniej rozwijających się...



Partnerzy strategiczni: