mapa strony - reklama - kontakt

Logowanie

zarejestruj się | zapomniałeś hasła?

Newsletter

Marketing polityczny

Sympatyczny jak PiS?

Wojciech Szalkiewicz | 25-06-2009

– Niedawno dwóch naszych członków zrezygnowało z członkostwa w partii. Tłumaczyli, że przez przynależność partyjną mają kłopoty ze znalezieniem pracy – mówił niedawno na łamach „Gazety Olsztyńskiej” jeden z lokalnych liderów Prawa i Sprawiedliwości. – Pod naszym szyldem nie dostalibyśmy tylu podpisów – mówi „Dziennikowi” jeden z posłów PiS o sukcesie młodzieżówka tej...

Polityka i pieniądze

Wojciech Szalkiewicz | 16-04-2009

Gorąca dyskusja jaka wybuchła przy okazji uchwalania przez Sejm środków, jakie budżet państwa przekazuje partiom politycznym, skłania do refleksji dotyczących zależności między płaconymi przez podatników pieniędzmi, a opłacanymi z nich politykami. Obowiązujący w Polsce model finansowania partii politycznych za pomocą corocznych subwencji budżetowych, ma na celu – jak to głośno artykułuje np....

IX część "Barw walki" Wojciecha K. Szalkiewicza

Wojciech Szalkiewicz | 18-03-2009

W jakim stopniu telewizja (i szerzej media) może tylko pomagać politykom, a w jakim stopniu ich kreować.

VIII część "Barw walki" Wojciecha K. Szalkiewicza

20-02-2009

O tym, czy człowiek zostanie politykiem, decydują obecnie nie wyborcy, ale media. Nie można sobie wyobrazić prowadzenia kampanii wyborczej bez ich udziału - czyli VIII część "Barw walki" K. W. Szalkiewicza

Historia kołem się toczy, a moc truchleje

Wojciech Szalkiewicz | 18-12-2008

Kiedy na początku tego tysiąclecia Andrzej Lepper oświadczył z mównicy sejmowej, że „Wersal” w polskiej polityce się skończył, on rzeczywiście się skończył, chociaż „agonia” trwała je dnak je szcze kilka lat. „Zgon” nastąpił mniej więcej pod koniec roku 2005, kiedy nastał czas „IV Rzeczypospolitej”. Ten okres w polskiej polityce trudno uznać za wzór dla salonowych bon motów i...



Partnerzy strategiczni: