mapa strony - reklama - kontakt

Logowanie

zarejestruj się | zapomniałeś hasła?

Newsletter

Case studies

Woda Mama i ja

13-05-2010

Zagadnienie żywienia niemowląt to je den z najistotniejszych problemów, z jakim muszą się zmierzyć debiutujący rodzice. Restrykcyjne wymogi stawiane przed producentami żywności dla dzieci często nie są wystarczające, by zapewnić maluchom zdrowy start w przyszłość. Okazu je się, że wielu błędów popełnianych przez młode matki można by uniknąć, zmieniając niewłaściwe nawyki rodziców....

Jak dobrze wystartować

21-12-2009

W Polsce każdego roku powstaje wiele innowacyjnych projektów biznesowych. Na ich sukces składa się przede wszystkim dobry pomysł, jednak równie ważna jest właściwie przemyślana strategia promocji. Aby projekt został zauważony i doceniony należy odpowiednio przygotować koncepcję jego wdrożenia oraz profesjonalnie przeprowadzić komunikację takiego przedsięwzięcia. Ciekawym przykładem dobrze zaplanowanej...

Kampania: Śląskie. Pozytywna energia - case study

11-08-2009

Przestawiamy podsumowanie pierwszej ogólnopolskiej kampanii promocyjnej województwa śląskiego.

Skuteczność działań eventowych na przykładzie projektu Yanosik – case study

26-05-2009

Studium przypadku działań informacyjnych dotyczących nowego produktu dla kierowców, połączonych z akcją zwrócenia uwagi na kwestie bezpieczeństwa na drogach.

Elementy kampanii społecznej „Droga wolna! od absurdów”- case studies

15-05-2009

"Droga Wolna! od Absurdów" to kampania społeczna stworzona na potrzeby kierowców. Jej głównym celem jest zwrócenie uwagi na utrudnienia na drogach i absurdy niektórych przepisów oraz budowa dialogu pomiędzy decydentami a użytkownikami polskich szos. Akcja została zainicjowana przez łódzką Manufakturę - centrum kulturalno-rozrywkowo-handlowe i organizatora kwietniowej wystawy samochodowej „Car Show”....



Partnerzy strategiczni: