Bibliografia
- Andrzejewski P., Kot W., Medialne public relations
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu, Poznań 2006 - Black S., Public Relations
Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 2001 - Bland M., Theaker A., Wragg D., Jak utrzymywać dobre relacje z mediami
One Press, Gliwice 2005 - Cenker E.M., Public relations
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, Poznań 2002 - Budzyński W., Public Relations - zarządzanie reputacją firmy
Poltext, Warszawa 1998 - Budzyński W., Zarządzanie wizerunkiem firmy
Wydawnictwo Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Warszawa 2002 - Davis A., Public relations
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2007 - Davis A., Wszystko, co powinieneś wiedzieć o PR: odpowiedzi na 500 najważniejszych pytań
Dom Wydawniczy Rebis, Poznań 2005 - Drzycimski A. (red.), Public relations: elementy wiedzy i praktyka
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Zarządzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie, Warszawa 2006 - D'Vari M., Zdobądź rozgłos dla siebie i swojej firmy
Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2007 - Furman W., Dziennikarstwo i public relations jako dwa typy komunikowania: wybrane przykłady
Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów 2006 - Goban-Klas T. (red.), Komunikacja marketingowa - kształtowanie społeczeństwa konsumpcyjnego
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Handlowej w Radomiu, Radom 2006 - Góźdź A., Reklama i public relations jako instrumenty promocji
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Handlowej im. Bolesława Markowskiego w Kielcach, Kielce 2005 - Green A., Kreatywność w public relations
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004 - Henslowe P., Public relations od podstaw
Wydawnictwo Helion, Gliwice 2005 - Hope E., Public relations: czy to się sprawdzi?
Scientific Publishing Group, Gdańsk 2004 - Jabłoński W., Kreowanie informacji: media relations
Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006 - Jasiecki K., Molęda-Zdziech M., Kruczewska U, Lobbing - sztuka wywierania wpływu
Dom Wydawniczy ABC, Kraków 2000 - Knecht Z., Zarządzanie public relations
Wydawnictwo WSZ Edukacja, Wrocław 2002 - Knecht Z., Racjonalne public relations: budowa działu, instrumenty, studia przypadków
C. H. Beck, Warszawa 2005 - Koszembar-Wiklik M., Public relations w okresie zmian
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu, Sosnowiec 2002 - Kubka J. (red.), Z zagadnień filozofii zarządzania i etyki biznesu
Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, Gdańsk 2005 - Kupiec L., Augustyn A., Public relations
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Białymstoku, Białystok 2004 - Kuśmierski S., Public relations w procesie opiniotwórczym
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Warszawie, Warszawa 2006 - Levine M., Partyzanckie public relations w Internecie: prowadzenie skutecznej kampanii medialnej w Internecie, poza Internetem i wszędzie gdzie się da
Placet, Warszawa 2003 - Murdoch A., Język public relations – jak promować firmę
Poltext, Warszawa 1998 - Ociepka B, Public relations w teorii i praktyce
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław 2003 - Oliver S., Strategia public relations
PWE, Warszawa 2005 - Pietrzak H., Rzecznik prasowy: teoria i praktyka
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania, Rzeszów 2003 - Pluta E., Public relations - moda czy konieczność? Teoria i praktyka
Twigger, Warszawa 2001 - Rosa G., Smalec A. (red.), Marketing przyszłości: trendy, strategie, instrumenty. Media w kreowaniu wizerunku
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2005 - Rozwadowska B., Public relations. Teoria, praktyka, perspektywy
Studio Emka, Warszawa 2002 - Seidel F., Public relations w praktyce
Felberg SJA, Warszawa 2003 - Sztuka J.F., Kształtowanie otoczenia: wzornictwo przemysłowe, komunikacja i reklama wizualna
Sekcja Wydawnictwa Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej, Częstochowa 2005 - Szyfter J.P., Public Relations w Internecie
Wydawnictwo Helion, Gliwice 2005 - Tworzydło D., Public relations: teoria i studia przypadków
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Rzeszów 2003 - Tworzydło D., Olędzki J. (red.), Public relations: znaczenie społeczne i kierunki rozwoju
Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006. - Tworzydło D., Świda J. (red.), Public relations
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Rzeszów 2003 - Tworzydło D., Soliński T. (red.), Public relations: narzędzia przyszłości
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Rzeszów 2007 - Tworzydło D., Soliński T. (red.), Public relations w przedsiębiorstwie
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Rzeszów 2006 - Tworzydło D., Soliński T. (red.), Public relations w teorii i praktyce
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Rzeszów 2006 - Wójcik K., Public relations od A do Z
Placet, Warszawa 2001 - Żbikowska A., Public Relations
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005 - Żbikowska A., Public relations: strategie firm międzynarodowych w Polsce
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005 - Zrałek J., Znaczenie wizerunku przedsiębiorstwa w wyborach konsumentów (w świetle racjonalności)
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach, Katowice 2005