mapa strony - reklama - kontakt

Logowanie

zarejestruj się | zapomniałeś hasła?

Newsletter

Bibliografia

  • Andrzejewski P., Kot W., Medialne public relations
    Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu, Poznań 2006
  • Black S., Public Relations
    Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 2001
  • Bland M., Theaker A., Wragg D., Jak utrzymywać dobre relacje z mediami
    One Press, Gliwice 2005
  • Cenker E.M., Public relations
    Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, Poznań 2002
  • Budzyński W., Public Relations - zarządzanie reputacją firmy
    Poltext, Warszawa 1998
  • Budzyński W., Zarządzanie wizerunkiem firmy
    Wydawnictwo Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Warszawa 2002
  • Davis A., Public relations
    Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2007
  • Davis A., Wszystko, co powinieneś wiedzieć o PR: odpowiedzi na 500 najważniejszych pytań
    Dom Wydawniczy Rebis, Poznań 2005
  • Drzycimski A. (red.), Public relations: elementy wiedzy i praktyka
    Wydawnictwo Wyższej Szkoły Zarządzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie, Warszawa 2006
  • D'Vari M., Zdobądź rozgłos dla siebie i swojej firmy
    Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2007
  • Furman W., Dziennikarstwo i public relations jako dwa typy komunikowania: wybrane przykłady
    Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów 2006
  • Goban-Klas T. (red.), Komunikacja marketingowa - kształtowanie społeczeństwa konsumpcyjnego
    Wydawnictwo Wyższej Szkoły Handlowej w Radomiu, Radom 2006
  • Góźdź A., Reklama i public relations jako instrumenty promocji
    Wydawnictwo Wyższej Szkoły Handlowej im. Bolesława Markowskiego w Kielcach, Kielce 2005
  • Green A., Kreatywność w public relations
    Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004
  • Henslowe P., Public relations od podstaw
    Wydawnictwo Helion, Gliwice 2005
  • Hope E., Public relations: czy to się sprawdzi?
    Scientific Publishing Group, Gdańsk 2004
  • Jabłoński W., Kreowanie informacji: media relations
    Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006
  • Jasiecki K., Molęda-Zdziech M., Kruczewska U, Lobbing - sztuka wywierania wpływu
    Dom Wydawniczy ABC, Kraków 2000
  • Knecht Z., Zarządzanie public relations
    Wydawnictwo WSZ Edukacja, Wrocław 2002
  • Knecht Z., Racjonalne public relations: budowa działu, instrumenty, studia przypadków
    C. H. Beck, Warszawa 2005
  • Koszembar-Wiklik M., Public relations w okresie zmian
    Wydawnictwo Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu, Sosnowiec 2002
  • Kubka J. (red.), Z zagadnień filozofii zarządzania i etyki biznesu
    Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, Gdańsk 2005
  • Kupiec L., Augustyn A., Public relations
    Wydawnictwo Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Białymstoku, Białystok 2004
  • Kuśmierski S., Public relations w procesie opiniotwórczym
    Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Warszawie, Warszawa 2006
  • Levine M., Partyzanckie public relations w Internecie: prowadzenie skutecznej kampanii medialnej w Internecie, poza Internetem i wszędzie gdzie się da
    Placet, Warszawa 2003
  • Murdoch A., Język public relations – jak promować firmę
    Poltext, Warszawa 1998
  • Ociepka B, Public relations w teorii i praktyce
    Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław 2003
  • Oliver S., Strategia public relations
    PWE, Warszawa 2005
  • Pietrzak H., Rzecznik prasowy: teoria i praktyka
    Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania, Rzeszów 2003
  • Pluta E., Public relations - moda czy konieczność? Teoria i praktyka
    Twigger, Warszawa 2001
  • Rosa G., Smalec A. (red.), Marketing przyszłości: trendy, strategie, instrumenty. Media w kreowaniu wizerunku
    Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2005
  • Rozwadowska B., Public relations. Teoria, praktyka, perspektywy
    Studio Emka, Warszawa 2002
  • Seidel F., Public relations w praktyce
    Felberg SJA, Warszawa 2003
  • Sztuka J.F., Kształtowanie otoczenia: wzornictwo przemysłowe, komunikacja i reklama wizualna
    Sekcja Wydawnictwa Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej, Częstochowa 2005
  • Szyfter J.P., Public Relations w Internecie
    Wydawnictwo Helion, Gliwice 2005
  • Tworzydło D., Public relations: teoria i studia przypadków
    Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Rzeszów 2003
  • Tworzydło D., Olędzki J. (red.), Public relations: znaczenie społeczne i kierunki rozwoju
    Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006.
  • Tworzydło D., Świda J. (red.), Public relations
    Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Rzeszów 2003
  • Tworzydło D., Soliński T. (red.), Public relations: narzędzia przyszłości
    Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Rzeszów 2007
  • Tworzydło D., Soliński T. (red.), Public relations w przedsiębiorstwie
    Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Rzeszów 2006
  • Tworzydło D., Soliński T. (red.), Public relations w teorii i praktyce
    Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Rzeszów 2006
  • Wójcik K., Public relations od A do Z
    Placet, Warszawa 2001
  • Żbikowska A., Public Relations
    Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005
  • Żbikowska A., Public relations: strategie firm międzynarodowych w Polsce
    Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005
  • Zrałek J., Znaczenie wizerunku przedsiębiorstwa w wyborach konsumentów (w świetle racjonalności)
    Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach, Katowice 2005

Partnerzy strategiczni: