mapa strony - reklama - kontakt

Logowanie

zarejestruj się | zapomniałeś hasła?

Newsletter

Unia Europejska, PARP i RIG podpowiadają jak ratować małe i średnie przedsiębiorstwa

17-04-2012

 Co zrobić, by skutecznie konkurować z ofertą hipermarketów? Jak mimo kryzysu zwiększyć dochody swojej firmy? Jak nagrodzić stałych klientów i pozyskać nowych? Tego dowiedzą się przedsiębiorcy, którzy w najbliższy czwartek o 18.00 zjawią się w Restauracji Winharmonia w Gliwicach, na spotkaniu organizowanym w ramach Programu OnPay.

OnPay to innowacyjny i ogólnopolski program, który wspiera polskich przedsiębiorców na lokalnym rynku. O trafności i innowacyjności tworzonego przedsięwzięcia najlepiej świadczy pozytywna ocena, jaką projekt otrzymał od Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dzięki niej inicjatywa mogła uzyskać dofinansowanie  Unii Europejskiej w ramach Projektu „Innowacja Kluczem do sukcesu”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. Struktura OnPay budowana jest we współpracy z Bełchatowsko Kleszczowskim Parkiem Przemysłowo Technologicznym, a sam Program spotkał się również z pozytywną opinią przedstawicieli Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach.
- Myślę że OnPay to ciekawa i potrzebna inicjatywa – mówi Paweł Pawelec, Prezes Delegatury RIG w Chorzowie – Cieszymy się, że OnPay proponuje przedsiębiorcom niekonwencjonalne narzędzie, dzięki któremu ich oferta będzie bardziej atrakcyjna i skutecznie przyciągnie nowych klientów. Dla wielu firm będzie to z pewnością duża szansa – dodaje.
Program wzajemnych korzyści
Zasada działania OnPay jest prosta – właściciele małych i średnich przedsiębiorstw otrzymują Moją Kartę OnPay - narzędzie, które pozwala uatrakcyjnić ofertę ich firm dzięki obniżkom, rabatom i atrakcyjnym nagrodom. W ten sposób mogą uhonorować stałych klientów i przyciągnąć nowych, którym gwarantują specjalne ceny u wszystkich Partnerów Programu.
Przedsiębiorcy uczestniczący w Programie zyskują jednak dużo więcej, niż grono stałych i lojalnych klientów – dzięki warsztatom i szkoleniom, organizowanym przez OnPay, mogą poszerzyć swoją wiedzę i efekty sprzedaży, dowiedzieć się jak lepiej docierać do potencjalnych odbiorców i skutecznie się z nimi komunikować. Otrzymają również pakiet rozwiązań, dzięki którym ich firmy zwiększą swoją atrakcyjność na rynku.
- Połączenie w jedną sieć oferującą klientom szereg korzyści to klucz do sukcesu lokalnych firm – mówi Adam Lewandowski, Prezes firmy OnPay – W ostatnich latach z polskiego rynku zniknęło
wiele firm, które nie wytrzymały konkurencji supermarketów, a klienci coraz częściej wydają swoje pieniądze w sklepach o zagranicznym kapitale. Dzięki OnPay ta sytuacja może się zmienić. Nasz Program to Program wzajemnych korzyści – Partnerzy zyskują klientów, a klienci mogą płacić mniej za codzienne zakupy.

Wykorzystaj swoją szansę
Żeby rozpowszechnić swoje przedsięwzięcie, pomysłodawcy Programu OnPay organizują specjalne spotkania – kolejne odbędzie się w najbliższy czwartek, 19 kwietnia 2012 roku w Restauracji Winharmonia w Gliwicach, przy ul. Młyńskiej 8 o godz. 18.00. W jego trakcie będzie można nie tylko dowiedzieć się szczegółów prowadzonej akcji czy porozmawiać z przedstawicielami Projektu, ale także wziąć udział w dyskusji dotyczącej wspierania lokalnego rynku. Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

Komentarze

gość wortalu: Ilhat 2012-05-17 10:13

Nie moge z miny Adama Sztaby i jego końcowego komentarzu , z tym, ze lzduie podczas sylwestra ( jak by oni wygrali ), będą mieli krwotoki z nosa. Wiecie o co mu chodziło ? XDDDD

Odpowiedz Zgłoś moderatorowi

Dodaj komentarz

Osobiste wycieczki nie są dozwolone. Zapoznaj się proszę z naszą polityką komentarzy.


Partnerzy strategiczni: