mapa strony - reklama - kontakt

Logowanie

zarejestruj się | zapomniałeś hasła?

Newsletter

Numer jeden wśród bohaterów

10-01-2012

Z raportu przygotowanego przez Wirtualnemedia.pl wynika, że najlepszymi bohaterami reklamowymi są Serce i Rozum TP S.A. Drugie miejsce zajęli Henio i Krystyna z reklamy Tesco, natomiast brązowy medal zdobył Mały Głód Danone.

Kampania reklamowa TP S.A. trwa od kwietnia 2010 roku i zdobywa coraz większą popularność wśród widzów i internautów. Celem tych postaci jest pokazanie, że mimo rozdarcia pomiędzy sercem i rozumem najlepszym wyborem jest Neostrada TP. Henio i Krystyna zapisali się w świadomości polaków jako dopełniające się pod każdym względem małżeństwo. Henio to innowator, Krystyna stąpa twardo po ziemi ale nie pozbawiona jest poczucia humoru. Widzowie polubili ich za autentyczność. Mały Głód natomiast co chwila zaskakuje nową odsłoną, jednak utrzymaną w dowcipnej stylistyce. Kolejne miejsca zajęli Żubr w puszczy Żubra, Warzywa i dania z Biedronki, Turbodymoman 36.6 oraz Orzechy M&M's.
Badania przeprowadzono na przedstawicielach 10 agencji reklamowych. Każdy z nich wskazał pięcioro, najlepszych jego zdaniem, fikcyjnych bohaterów, którzy pojawili się w ciągu ostatnich dwóch lat.

Komentarze

Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

Osobiste wycieczki nie są dozwolone. Zapoznaj się proszę z naszą polityką komentarzy.


Partnerzy strategiczni: