Numer jeden wśród bohaterów
10-01-2012
Z raportu przygotowanego przez
Wirtualnemedia.pl wynika, że najlepszymi bohaterami reklamowymi są
Serce i Rozum TP S.A. Drugie miejsce zajęli Henio i Krystyna z
reklamy Tesco, natomiast brązowy medal zdobył Mały Głód
Danone.
Kampania reklamowa TP S.A. trwa od
kwietnia 2010 roku i zdobywa coraz większą popularność wśród
widzów i internautów. Celem tych postaci jest
pokazanie, że mimo rozdarcia pomiędzy sercem i rozumem najlepszym
wyborem jest Neostrada TP. Henio i Krystyna zapisali się w
świadomości polaków jako dopełniające się pod każdym
względem małżeństwo. Henio to innowator, Krystyna stąpa twardo
po ziemi ale nie pozbawiona jest poczucia humoru. Widzowie polubili
ich za autentyczność. Mały Głód natomiast co chwila
zaskakuje nową odsłoną, jednak utrzymaną w dowcipnej stylistyce.
Kolejne miejsca zajęli Żubr w puszczy Żubra, Warzywa i dania z
Biedronki, Turbodymoman 36.6 oraz Orzechy M&M's.
Badania przeprowadzono na
przedstawicielach 10 agencji reklamowych. Każdy z nich wskazał
pięcioro, najlepszych jego zdaniem, fikcyjnych bohaterów,
którzy pojawili się w ciągu ostatnich dwóch lat.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz
Osobiste wycieczki nie są dozwolone. Zapoznaj się proszę z naszą polityką komentarzy.