Inwazja zakończona
05-01-2012
Miasto
górnicze – to skojarzenie jako pierwsze przychodzi na myśl,
kiedy wspominamy o Katowicach. Władze miasta postanowiły ruszyć z
kampanią reklamującą Katowice jako centrum wydarzeń kulturalnych.
Projekty
„Inwazja Kultury” wystartował 7 listopada 2011 roku, zakończył
się wraz z początkiem grudnia i pochłonął 1,5 mln zł (połowa
sfinansowana została z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego).
Kampania prowadzona była w telewizji, internecie oraz za pomocą
reklamy zewnętrznej. Spot telewizyjny emitowany był 160 razy w
TVN24 i TVP Kultura. Kampania prowadzona w internecie uzyskała 13
tys. odsłon. W największych miastach Polski, które objęte
były kampanią outdoorową – Gdańsk, Kraków, Lublin,
Poznań, Warszawa i Wrocław – przeprowadzono badania na próbie
ponad 2 tys. osób, dotyczące postrzegania reklamy „Inwazja
Kultury”. 62,5 proc. osób biorących udział w badaniu
zadeklarowało chęć udziału w którymś z promowanych
wydarzeń, natomiast 56 proc. badanych stwierdziło, że darzy
Katowice sympatią.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz
Osobiste wycieczki nie są dozwolone. Zapoznaj się proszę z naszą polityką komentarzy.