mapa strony - reklama - kontakt

Logowanie

zarejestruj się | zapomniałeś hasła?

Newsletter

Inwazja zakończona

05-01-2012

Miasto górnicze – to skojarzenie jako pierwsze przychodzi na myśl, kiedy wspominamy o Katowicach. Władze miasta postanowiły ruszyć z kampanią reklamującą Katowice jako centrum wydarzeń kulturalnych.

Projekty „Inwazja Kultury” wystartował 7 listopada 2011 roku, zakończył się wraz z początkiem grudnia i pochłonął 1,5 mln zł (połowa sfinansowana została z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego). Kampania prowadzona była w telewizji, internecie oraz za pomocą reklamy zewnętrznej. Spot telewizyjny emitowany był 160 razy w TVN24 i TVP Kultura. Kampania prowadzona w internecie uzyskała 13 tys. odsłon. W największych miastach Polski, które objęte były kampanią outdoorową – Gdańsk, Kraków, Lublin, Poznań, Warszawa i Wrocław – przeprowadzono badania na próbie ponad 2 tys. osób, dotyczące postrzegania reklamy „Inwazja Kultury”. 62,5 proc. osób biorących udział w badaniu zadeklarowało chęć udziału w którymś z promowanych wydarzeń, natomiast 56 proc. badanych stwierdziło, że darzy Katowice sympatią. 

Komentarze

Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

Osobiste wycieczki nie są dozwolone. Zapoznaj się proszę z naszą polityką komentarzy.


Partnerzy strategiczni: